کد مطلب: 140209
فرماندار شهرستان اردل:
حمله ددمنشانه ناوگان آمريکايي به هواپيماي مسافربري ايران نقض آشکار حقوق بشر بود
تاریخ انتشار : 1395/04/12 13:15:22
نمایش : 889
فرماندار شهرستان اردل گفت:حمله ددمنشانه ناوگان آمريکايي به هواپيماي مسافربري ايران نقض آشکار حقوق بشر بود و اين حرکت ضد انساني نشان از اوج جنايات و بي رحمي اين دولت خبيث مي باشد.














محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در گفت و گوي اختصاصي با خبر نگار هفت چشمه در خصوص 12تير سالروز سقوط هواپيماي مسافربري ايران توسط ناوگان متجاوز آمريكا  ضمن گراميداشت شهداي 12 تير گفت:شهداي 12 تير که توسط ناو آمريکاي جنايتکار در آبهاي خليج فارس در سال 67 به وقوع پيوست يکي از شهداي مظلوم تاريخ به شمار مي آيند .

نوذري اظها رکرد: :خون شهداي هواپيمايي ايرباس پرواز 655 براي هميشه در آبهاي نيلگون خليج فارس ماندگار خواهد ماندو سندي است بر جنايت هاي آمريکا که در طول تاريخ به وقوع پيوسته است .

وي افزود:حمله ددمنشانه ناوگان آمريکايي به هواپيماي مسافربري ايران نقض آشکار حقوق بشر بود و اين حرکت ضد انساني نشان از اوج جنايات و بي رحمي اين دولت خبيث مي باشد.

فرماندار شهرستان اردل بيان کرد:جنايت غم انگيز ساقط کردن هواپيماي مسافربري ايران يک فاجعه و جنايت عمدي و آگاهانه بوده است و به قطع و يقين به عنوان يک لکه ننگ ابدي در تاريخ جنايات ضد بشري و زمامداران خونخوار آمريکا باقي خواهد ماند.

نوذري گفت:امروز آمريکا در راس ناقضان حقوق بشر است و تا زماني که اين روند ادامه داشته باشد ملت سرافراز ايران کوبنده و با مشت هاي گره کرده شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل سر خواهند داد.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg